Re: [LINUX:1721] Linux hakkInda birkac soru

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 10 Sep 1996 15:57:49 +0400 (EET DST)

On Tue, 10 Sep 1996, Selami AKSOY wrote:

> Merhaba,
> Bu mail'i daha once gondermistim. Ama zannediyorum ulasmadI. Bu sebeple
> tekrar gonderiyorum. Ikinci alanlardan ozur dilerim.
>

> Oncelikle sormak istedigim su. Bir Creative kit var. Onceden bu cdrom
> secondary master'de takIlI idi ve /dev/hdb diye mount ediyordum. Fakat
> gecen gun bu cdrom'u bir sebepten dolayI ses kartInIn uzerine taktIm.
> Bundan sonra linux cdrom'u gormemeye basladI. BaglantIlarda hic bir sorun
> yok. Cunku 95 hic sorunsuz goruyor. Sebebi hakkInda bir fikriniz var mI
> acaba. Bu arada /dev/cdrom'u /dev/sbpcd ye link'ledim.

Burada, onceki kerneliniz IDE CD'e gore mi compile edilmisti? Yoksa SB'e
gore mi? Gorunuse gore SBPCD support edilmiyor gibi ama dmesg'de SB ile
ilgili birseyler yaziyor mu acarken? (Auto-probing yapiyor mu?)

> [silindi]

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr