Re: [LINUX:1719] Re: LILO loading linux........ (fwd)

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 10 Sep 1996 13:43:05 +0400 (EET DST)

On Tue, 10 Sep 1996, Duzgun GUL wrote:

> On Tue, 10 Sep 1996, Cihat ARIKAN wrote:
[silindi]

> maalesef basarisizlikla sonuclandi ... yani degisen bir sey yok....
> ben boot: 'dan mount ettidim zaman *** Warning : unknown PCI device ***
> diye bir uyari geliyor... sorun I/O larda olabilrmi diye dusunuyorum..
> arti *** end_request I/0 error dev 209 sector=xx *** hatasi da veriyor.

Bu hatalar, herhangi bir hardware degisiminden sonra mi basladi?
(Kullandiginiz floppy'lerde de bir bozukluk olabilir..)
Unknown PCI demesi onemli degil.. Cunku kernel'de pci support oldugu icin
detect etmeye calisirken hata veriyor olabilir.. O kismi kendisi atlamasi
lazim.. Yalniz makinada IRQ cakismasi filan var mi? Bir bunu kontrol
edin.. (Yeni bios'larda bu PCI kartlar icin IRQ tanimlamalari bazan yanlis
oluyor.. O yuzden sorun cikiyor olabilir..)

Yani su an baska birsey soylemek zor.. Siz en iyisi yeni bir boot ve root
disketi hazirlayip onlarla acmayi deneyin.. (lilo:'da mount root=/dev/....
seklinde, eger olmazsa, disketlerle normal acip kendiniz mount edin ve
fsck yapmayi deneyin..)

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr