Kayik Pine (ve digerleri) (fwd)

Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Thu, 5 Sep 1996 14:02:31 +0300 (EET DST)

Forwarded message:
---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 5 Sep 1996 12:46:23 +0300 (EET DST)
From: Mustafa <mustafa@hitit.bimel.com.tr>
To: linux@bilkent.edu.tr
Subject: Kayik Pine (ve digerleri)

[bu mesajin gitmedigini sanarak yeniden gonderiyorum]

Merhaba !!
Subject'e maili daha aciklayici bir sey yazmak isterdim ama
mailde bile olayi nasil anlatacagimi bilemedigimden dolayi oyle bir sey
yazmak durumunda kaldim ozur dilerim.
Olay su linux makinaya bir vt100 terminal emulasyon programi ile
baglaniyorum . Hersey normal calisirken bugun geldigim de vertical ve
horizantal baslama nokatlarinin kaymis oldugunu gordum. Yani cizimle

|---------|
| |
=========== |
|| | || |
|| |---||----|
|| ||
========== <-- Terminal Ekrani

Baglantiyi degisik terminal emulasyon programlari ve tipler ile
denemek cozum getirmedi .Sorun linuxda gibi gozukuyor. Buna neden
olabilecek bir degisiklik yapilmadi ve kendiliginden ortaya cikti bu bir
bug mi acaba veya baska ne olabilir ? Nasil duzeltilebilir (inip binmeden)
Ve neler onerirsiniz ? Herkese iyi calismalar ..

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskence mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
|link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
|Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
|ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1