Re: your mail

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Thu, 22 Aug 1996 03:48:09 +0300 (EET DST)

On Wed, 21 Aug 1996, Selami AKSOY wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Disketten acIp "mount root=/dev/hda3" dediginizde alet kerneli disketten
> okur. Yani sizin yeni derlediginiz kernel'i okumaz.
Eee....
Ne oneriyorsun peki..

/etc/lilo.conf dosyadaki tanimlamalar dogru ise( bunu nasil
anlayacaksin.? Istesen bir listeye gonder). disketle actiktan sonra

bash# lilo -v

ile boot'u yenile..
/usr/doc/lilo icine de bir gozat istersen....

> Selami.

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.