Re: procps 1.0.1

Erdal Oguzhan (erdal@dut.com.tr)
Fri, 16 Aug 1996 12:16:18 +0300 (EET DST)

Merhaba,

Listeye sorulan sorular konusundaki tartisma ilgimi cekti. Bence listeye
konusu ile ilgili her turlu soru sorulabilir. Kimsede cikip sen niye boyle
bir soru soruyorsun diyemez. Listeye kolay sorular sorulamaz diye bir
kural oldugunu sanmiyorum. Ustelik sorunun kolay yada zor oldugunu kim
belirleyecek. Bazilari icin cok kolay olan birsey bu ise yeni baslayan icin
cok zor olabilir. Bu tur davaranislar (soru soran kisinin terslenmesi
yada alay edilmesi) bu listelerin bir sure sonra olmesine yada sadece
belirli sayida kisi (cok zor sorular sorabilenler) arasinda bir liste
olmasina sebep olur. Lutfen biraz daha hosgorulu olalim.

Saygilar

Erdal Oguzhan
DUT Bilgi Teknolojileri A.S.
E-mail: erdal@dut.com.tr