Re: sb16

Murat Balci (balci@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 14 Aug 1996 15:25:26 +0400 (EET DST)

On Tue, 13 Aug 1996, bilgin sonmez wrote:

> Merhaba,
> IRQ7 'yi normal olarak LPT1 kullanir, karti goren kernelde lpr disable
> edilmis, digerinde ise acilmis olabilir. ayni IRQ dan iki device
> calismayacagi icin ....
> tahmin tabii, umarim ise yarar.

Aslinda garip birsey oldu; dun mail'i yazdiktan sonra garip bir
sekilde buldugum baska bir programla (xplaycd) surpriz bir sekilde
calisti. Arkasindan workman ilede calisti. Sabahta sorun yoktu; ama ne
olduysa oldu simdi tekrar calismiyor. Kernel'den lpd destegini cikarip
tekrar derledim kerneli, ama ses seda yok. cd-rom'a baglayip
cd calabiliyorum su anda, ama hos degil tabii, elinde bi sb. varken.
saygilar.
murat.