Re: nt -linux

Nurettin Savruk (ns@nuke.hun.edu.tr)
Fri, 9 Aug 1996 09:24:08 +0000 ( )

On Thu, 8 Aug 1996, Mehmet Can YILDIZ wrote:

> selamlar,
>
> Ilk partitioninda NT olan bir makinanin ikinci partitionina linux attim
> ancak makinanin linux tan boot etmesini sagliyamiyorum, direk NT nin boot
> manager i calisiyor. Acilista lilonun calismasini nasil saglayabilirim?
>
> mcan.

Linux boot disketiyle acarken; boot: satiri geldiginde "mount root=/dev/hda2"
(linux partition name ini) yazarsan bu diskten linux un acilmasini saglar.
Daha sonra "setup" a girip Reconfigure your Linux ... seceneginden
yararlanarak liloyu hazirlayip, yukleyebilirsiniz.

NURETTIN SAVRUK HACETTEPE UNIVERSITY
Research & Teaching Assistant Nuclear Engineeering Department
e-mail: ns@nuke.hun.edu.tr Beytepe / ANKARA