Re: mount

Nurettin Savruk (ns@nuke.hun.edu.tr)
Sat, 3 Aug 1996 19:21:06 +0000 (GMT)

On Sat, 3 Aug 1996, Yavuz Selim Komur wrote:

> /etc/rpc dosyasi mevcut ve perm...'ler 644
> icinde
> ------------
> nfs 100003 nfsprog
> mountd 100005 mount showmount
> satirlari mevcut ise OK.

bunlarda aynen var, dun bir sekilde mount edebilmistik yani rpc.nfsd ,
rpc.mount gibi bir seyleri kill edip bir daha yukledigimizdemi ne
olmustu. ama nasil oldugunu su an bilmiyorum.

NURETTIN SAVRUK HACETTEPE UNIVERSITY
Research & Teaching Assistant Nuclear Engineeering Department
e-mail: ns@nuke.hun.edu.tr Beytepe / ANKARA
0 (312) 2137587 (Home)