Re: Accounting

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 26 Jul 1996 15:19:35 +0400 (EET DST)

On Fri, 26 Jul 1996, Ankara Tabip Odasi Internet Sistem Danismanligi wrote:

> Linux altinda user accounting yapan (sure hesabi tutabilecek ve ayrica
> sure uzerine cikacak kullanicilari bildirecek)bir program bileniniz
> varmi?

Tam olarak isinizi gorur mu bilmiyorum ama, bir kullanicinin (veya
herhangi bir grubun) sistemde ne kadar sureyle kalabilecegini ayarlamak
icin programlar var.. Fakat sizin istediginiz boyle bir sey mi?? Yoksa
sadece kimler ne kadar bagli kalmis onu bulmak mi??

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]