Re: trident 9440 ve xwindows problemi

Tarkan Eyerci (tarkan@ata.wec-net.com.tr)
Tue, 23 Jul 1996 16:27:59 +0300 (EET DST)

On Tue, 23 Jul 1996, Enis Karaaslan wrote:

> selamlar
> acaba birisi bana trident 9440 icin nerden driver alabilecegimi
> acil olarak bildirebilir mi? ya da elinizde varsa gonderir misiniz ?
> yardimlariniz icin simdiden sagolun :)
> saygilar

Merhaba, eger xwindows icin istiyorsan, ftp.xfree86.org adresinden, SVGA
icin X server'in beta versiyonunu alabilirsin (Trident 9440, beta
versiyonunda desteklenmeye baslandi), ismi XF86SVGA.tgz gibi birseydi.
kolay gelsin.

> ! ENIS KARAASLAN(enis@bornova.ege.edu.tr !
> ! COMPUTER ENGINEERING FACULTY,SOPHOMORE !
> ! http://baum01.ege.edu.tr:80/~enis/ !

_
_/ Tarkan.Eyerci@wec-net.com.tr _/ ( )
_/ WeC-NeT INTERNET C E N T E R _/ \ /._/