Re: DosEmu

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Mon, 22 Jul 1996 12:44:00 +0400 (EET DST)

On Mon, 22 Jul 1996, F.Oguz ATTILA wrote:

> DosEmu-0.60.4 `u bir turlu install edemedik. /etc/dosemu.conf `da error
> veriyor. Configure programini calistirdigimizda ise /tmp/dosemu.backup
> dosyasini bulamiyor. Napcaz simdi??????
> Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.............

Dosemu'nun /etc'deki conf. file'ini kendiniz manuel olarak
ayarlayacaksiniz.. Orada bir iki ufak ve onemli kisim var..
Birincisi partition kismi, digeri de boot edilecek yerle
ilgili olani.. Digerlerinin cogu zaten default olarak kullanilabiliyor..
Fakat siz install edemedik derken, compile mi edemediniz yoksa compile'dan
sonra mi sorun cikartti? Biraz daha acik yazarsaniz sanirim yardimci
olabilirim.. Cunku hem 0.60.4 hem de 0.63.1.8 'i sorunsuz (floppy'deki
okuma/yazma sorunu disinda) kullanabiliyorum..
Icerisindeki Configure programi duzgun calismiyor.. Onunla hic vakit
kaybetmeyin bence.. Eger isterseniz, kullandigim dosemu.conf'u da
size yollayabilirim.. (Bir de aklima geldi, /etc/dosemu.users'e bunu
kullanabilecek olanlari yazdiniz mi??)

Iyi caliamalar..

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr