Re: workman ?

Ozerk Alpay (ozerk@ankara.edu.tr)
Fri, 19 Jul 1996 18:43:07 +0300 (MEST)

On Fri, 19 Jul 1996, Baris Cenberci wrote:

> Evet sayin dahi. Ben gerizekali oldugum ve siz de bu alemlerin krali ve
> tek akilli insani oldugunuz icin anlam kitligi olmus. Tabii siz de hemmen
> bunu sezinleyiverip (Zekaniz fiskiriyor, hic bir seyi kacirmiyorsunuz
> ya...) olaya mudahil oluyorsunuz.
>
> linux@bilkent beni zaman zaman cok eglendiren bir liste. Zeki ve 'her
> seyi bilen' arkadaslar gelen soru ve cevaplara hemen mudahil
> oluveriyorlar. Tabii bu isi bir tek bilen onlar. Peki kardesim, siz niye
> bu listeye uyesiniz. Bir suru seyi zaten biliyorsunuz. Eh hani zekisiniz
> [...]
Eger listeye gelen maillari tam okusaydiniz bu cevabimin aciklamasini
gorurdunuz, siz bana saygi duymasanizda olur, ben size saygi duyuyorum.
Saygilar. (Laf giydirme konusunda burayi isgal etmiyelim, adresimi
biliyorsunuz, priv. mail atin, yada telefon edin, siz bilirsiniz.)
Saygilar.

Ozerk Alpay
On the Net : ozerk@ankara.edu.tr Off the Net : Abidin Daver 23/1
ozerk@politics.ankara.edu.tr Cankaya 06550
http://www.ankara.edu.tr/ozerk Ankara - TURKEY
A.U. Siyasal Bilgiler Fakultesi - Uluslararasi Iliskiler Bolumu
A.U. Faculty of Political Sciences - Department of International Relations
TEL (HOME): 90(312)4380690 TEL (WORK): 90(312)2237710