Re: workman ?

Ozerk Alpay (ozerk@ankara.edu.tr)
Thu, 18 Jul 1996 20:33:19 +0300 (MEST)

On Thu, 18 Jul 1996, Burak Dayioglu wrote:

> Hocam bu hic de hos bir cIkI$ degil sanirim... Yakismiyor, olmuyor...
> Arkadas yardimci olmaya calismis ama yanlis anlamis, ne var bunda? Siz
> hic mi hata yapmazsiniz? Lutfen biraz daha ince ve yapici olmayi
> deneyin... Birbirimize boyle cIkI$Irsak iki gun sonra yardim alacak,
> sorularimizi soracak kimse bulamayiz...
>
> Saygilarimla efendim,
> Burak DAYIOGLU
Yooo arkadasa degil tepkim, sayet o arkadas ve bir cok kisi dogru bilgi
verdiler ve yardimci oldular, daha once gelen pek cok mail'da yanlislik
vardi, fakat onlari sildim ve attach edemedim cevaba, yanlis anlamayin.
Yanliz sunu ilave edeyim, linux dist. setleri disinda source code halinde
text based audio cd-player bilen varsa lutfen yazsinlar.
Saygilar.

Ozerk Alpay
On the Net : ozerk@ankara.edu.tr Off the Net : Abidin Daver 23/1
ozerk@politics.ankara.edu.tr Cankaya 06550
http://www.ankara.edu.tr/ozerk Ankara - TURKEY
A.U. Siyasal Bilgiler Fakultesi - Uluslararasi Iliskiler Bolumu
A.U. Faculty of Political Sciences - Department of International Relations
TEL (HOME): 90(312)4380690 TEL (WORK): 90(312)2237710