Re: workman ?

Burak Dayioglu (burak@akdeniz.edu.tr)
Thu, 18 Jul 1996 20:49:49 +0300 (EET DST)

On Thu, 18 Jul 1996, Ozerk Alpay wrote:
> Burada bahsedilen program workman, yani x based audio cd player.
> Arakadasin aradigi text based audio cd player.
> Anlama kitligimi sezinliyorum?
^^^^^^^^^^^^^^^^

Hocam bu hic de hos bir cIkI$ degil sanirim... Yakismiyor, olmuyor...
Arkadas yardimci olmaya calismis ama yanlis anlamis, ne var bunda? Siz
hic mi hata yapmazsiniz? Lutfen biraz daha ince ve yapici olmayi
deneyin... Birbirimize boyle cIkI$Irsak iki gun sonra yardim alacak,
sorularimizi soracak kimse bulamayiz...

Saygilarimla efendim,
Burak DAYIOGLU

" I've had lots of failures. I have learned that if you're not failing a lot,
you are probably not being as creative as you could be, you are not
streching your imagination enough!"
John Backus (Inventor of FORTRAN)