Re: Xt/Motif/OSF kullanimi

Huseyin Cuneyt Aka (ylcs001@sardes.iyte.edu.tr)
Fri, 12 Jul 1996 13:00:41 +0400 (MEDT)

ben su anda RS/6000 altinda bu library leri kullanarak application
gelistiriyorum, bu ortamda baslamadan once linux ta calismayi dusunmustum
ancak linux icin Xm in parayla satildigini duydum ve hem zaman
kaybetmemek hemde para odememek amaciyla RS/6000 ortamina dondum. Emin
degilim ancak sanirim linux altinda calisan motif $300 e satiliyor.

Huseyin Cuneyt Aka
Izmir Institute of Technology
Tel: +90 232 441-9700
Fax: +90 232 441-9596