Re: Kernel derleme suresi...

Can BAYSAL (baysalc@boun.edu.tr)
Thu, 13 Jun 1996 00:50:00 +0400 (MEDT)

Selam;

Sureniz harika! Pentium 150 (pro'ydu galiba), 32 Megs RAM (60 ns
sanirim), 100 Megs swap (on Fast SCSI) uzerinde butun ethernetler, butun
file systemler ve butun CD driverler including 45 mins surmustu.
Korkarim ayni yapida kernel compile etmedikce surelerin pek anlami yok.
Her eklenen driver ekstra zaman demek sonunda :((

Can;