Kernel derleme suresi...

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Wed, 12 Jun 1996 21:10:51 +0400 (MEDT)

On Sun, 9 Jun 1996, Baris Cenberci wrote:
> Slackware 3.0 DX2 66 CPU 4 MB RAM 12 MB swap ile evde calisiyorum. X
> disinda sorun yok. Hizindan memnunum. Ama son kernelleri 6.5 saate
> derledigimi belirtmem gerekiyor sanirim <:(

Merak ettim acaba en kisa surede derleyen donanim nedir? Ayrica, "RAM vs
Derleme suresi" nasil bir grafik cizer?

Ben 1.3.100'u "make dep" + "make clean" + "make zImage" in toplamina 12
dakika harcadim. (Donanim= P100, 64MB(70ns), +100MB Swap(PCI-SCSI))

Donanimla birlikte derleme surelerinizi belirtirseniz belki kabaca da olsa
"donanim vs kernel derleme suresi" turunden bir grafik
canlandirabiliriz...

Saygilar,

Yavuz Darendelioglu
Biyoloji Bolumu