Re: Acil Yardim Lutfen !!

Gunay Arslan (arslan@mercan.cmpe.boun.edu.tr)
Sun, 9 Jun 1996 20:49:11 +0300 (EET DST)

> Bu soruyu anlamadim.. Novelin hangi versiyonunda terminallerin diskini
> goruyorsunuz..
> Soylemek istediginiz sey Linux uzerinde tanimladiginiz volumeler ise f:
> g: h: diye gormeniz mumkun tabii..

Eger DOS Windows ve WIN95 (WIN NT bile ) calisiyorsaniz Samba cok daha
uygun. File server gibi davraniyor ve ayni zamanda Printserverlik
gorevinide yapiyor. Ustelik Print etiginiz zaman makinanizi print
bitinceye kadar da bloke etmiyor. Boylece cok ucuza hem file server hem
print server hem de Guclu bir Unix serveriniz oluyor (ozellikle sirket ici
maillesmeyi dusunuyorsaniz ) .

Gunay Arslan |
email: gunay@medyatext.com | URL http://mercan.cmpe.boun.edu.tr/~arslan
arslan@mercan.cmpe.boun.edu.tr | Bogazici University