Re: Acil Yardim Lutfen !!

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Thu, 6 Jun 1996 20:09:58 +0300 (EET DST)

On Wed, 5 Jun 1996, O.Cengiz Demir wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nasil yani simdi ben Pc leri Novel server'a baglaniyorlarmis
> gibi ipx.com filan gibi modulleri yukleyerek Linux'a baglayabilirmiyim.???
> Eger yanit evetse bu sekilde :
> 1. Pc Terminallerin Diskini gorebilirmiyim.??
Bu soruyu anlamadim.. Novelin hangi versiyonunda terminallerin diskini
goruyorsunuz..
Soylemek istediginiz sey Linux uzerinde tanimladiginiz volumeler ise f:
g: h: diye gormeniz mumkun tabii..

> 2. Hem Dos hemde Win altinda calistirabilirmiyim.??
> 3. Print Spooling yapabilirmiyim.??
encap falan calisiyor.. Yalnis hatirlamiyorsam conf ediliyordu. Yani
Linux /etc/printcap'daki printerleri disariya tanimlayabiliyorsunuz.

> 4. Nasil..? *8)
> Sevgiler
Bu konu ile fazla ugrasmadim.. Bir kere yaptim, denedik, sonra bitti..

Diger baska enterasan bir konuda

appletalk..
Cok cici..
Mac client'lar benim linux box'i secici'den gorebiliyorlar.. Kendi
user/passwdleri ile desktoplarina kuruyorlar..

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.
Aglama, doverim!