Re: your mail

bilgin sonmez (bilgin@bimel.com.tr)
Thu, 6 Jun 1996 04:18:33 +0300 (EET DST)

On Thu, 6 Jun 1996, Mehmet Ozdemir wrote:

> Date: Thu, 6 Jun 1996 02:39:26 +0400
> From: Mehmet Ozdemir <mehmet@rorqual.cc.metu.edu.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>

sorununuz linux degil OS/2 ile ilgili, yine de basima geldigi icin
anlatiyim. belki OS/2 guru'lari daha iyi bir cevap verir. isterseniz bi
de OS/2 listesine yazin (vardir herhalde).
OS/2 yi HPFS uzerinde kurdugunuz zaman (siz oyle yapmis olmalisiniz) HPFS
partition'u acarken DOS partition'u D: diski haline getiriyor, yani
partition table da sirasini geri atiyor. boylece kendini C: diski olarak
gosteriyor. denemek icin kuruyorsaniz OS/2 yi DOS file system (FAT)uzerine
kurun dos dan boot os2, OS/2 den de boot dos diyerek boot
degistirebiliyorsunuz.
bu komut sadece boot loader'i degistiriyor. bu durumda OS/2 nin extended
attribute'larini kullanamiyorsunuz. lilo da siz yine de tek bir DOS
tanimi yapacaksiniz.
yani aslinda dogrudan bir cozum yok. OS/2 HPFS ile DOS beraber olmuyor.
iyi calismalar.

--
Note:  Views expressed here are my own and do not necessarily reflect the views
of my employer.

Bilgin Sonmez Bimel Co. Ltd. Ankara - Turkiye email:bilgin@bimel.com.tr