Re: midnight commander

Faruk Nisanci (faruk@Zambak.lab.fe.itu.edu.tr)
Wed, 5 Jun 1996 16:34:45 +0300 (EET DST)

Merhaba,

On Wed, 5 Jun 1996, Esin TOlGA AKAY wrote:

> Midnight commander i renkli calistirabilen ? (gerekli tum dosyalar yuklu)
> Tesekkur sevgi saygi ...

Renkli calistirmak istedigin hangi versiyon??

Benim su anda kullandigim 3.1.2 ve gayet memnunum :) Derlemesi ve
yuklemesi gayet kolay. Yalniz derlenmis olarak yuklemek istiyorsaniz /dev
altinda olusturulmasi gereken 'virtual console' lari kendiniz
olusturmalisiniz. /usr/lib/mc/bin/create_vcs adli script bu is icin
kullaniliyor.
Midknight Commander'i sunsite veya tsx-11 arsivlerinde bulabileceginiz
gibi kendi dokumanlarinda soyledigine gore ftp://prep.ai.mit.edu/pub/GNU
adresinde en son surumu de bulunabilir. (Halen kullandigim surumden
memnun oldugum icin yeni surumu var mi diye bakmadim).
Hala MC 2.x mi kullaniyorsunuz? Tavsiye ederim MC 3.x.x e gecin :)
Sevgiler, saygilar
Faruk Nisanci

ps: eger isteyen olursa derlenmis halini
ftp://zambak.lab.fe.itu.edu.tr/pub/mc312set.tgz ile alabilir.