Re: partition

SeLaMi AkSoY (selami@dolphin.cclub.tubitak.gov.tr)
Wed, 5 Jun 1996 13:28:26 +0300 (EET DST)

On Wed, 5 Jun 1996, Bedri wrote:

> Loadlin diye bir program vardir.Bu program dos altindan linux
> calistirmanizi saglar ve ctrl-alt-del ile de tekrar dos'a donebilirsiniz

ctrl-alt-del ile dos'a tektar donebilirsiniz den kasIt reboot edit tekrar
dos'tan acmak mI. Yoksa reboot etmeden dos'a donmek mi? Uzun bir suredir
loadlin ile linux'u boot ediyorum ama boyle birseyle hic karsIlasmadIm.
Benim loadlinde mi birsey var acaba? Yoksa tesaduf makineyi hep reboot
komutuyla mI reboot ettim? (Cumle biraz garip oldu ama)

| Selami AKSOY |
| |
| e-mail: selami@dolphin.cclub.tubitak.gov.tr |
| b9230135@bey.cc.hun.edu.tr |