Re: Acil Yardim Lutfen !!

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Wed, 5 Jun 1996 13:14:48 +0300 (EET DST)

On Wed, 5 Jun 1996, Gunay Arslan wrote:

> [...]
> WinNT Win95 te bu paketler geliyor zaten yalniz Windows 3.X ler icin
> ftp.microsoft.com dan almaniz gerekir.
> Samba oldukca iyidir ve filer server ligin yani sira domain controller,
> Print serverlik gibi gorevleride basari ile yapabiliyor.Performans olarak
> ta oldukca tatmin edici yani kisacasi benden tavsiye eger File Server
> olarak Linux kullaniyorsaniz ve karsi makinalar Microsoft isletim
> systemlerinden ise mutlaka Samba kullaniniz. Cok daha verimli olursunuz ve
> networkunuz sorunsuz calisir.
> Samba sunsite.unc.edu:/pub/Linux/system/Network/samba icinde olacak.
Evet client'lar win* ailese ise sambayi bende tavsiye ederim.. Ayrica
kernel'e smbfs destegi koyarsaniz sizde win* makinalarin disklarini
gorebilirsiniz..

> Yalniz benden bir tavsiye,Windows makinalarin ismini DNS te olan isimler
> ile ayni olmasina dikkat ediniz.
> Samba disinda IPX paketleride de deniyebilirsiniz yani Linux server i
> diger makinalar Novell server gibi gorebilirler ( Onun Linux oldugunu
> farkina bile varmadan ) ama bunlar icin biraz daha ugrasmaniz gerek.
Yok cok fazla ugrastirmiyor. Tecrube ile sabittir.. Kernel'e IPX support
aldinizmi OK.. Birde ~src/linux/Documentation/filesystems/ncpfs.txt'den
bir alinti..

NetWare Server functionality.
Linware's home site is: klokan.sh.cvut.cz/pub/linux/linware,
Mars_nwe can be found on ftp.gwdg.de/pub/linux/misc/ncpfs.

ben ikincisi kurdum.. nwserv calistirinca novell client'lar linux box'i
novell server olarak gorebiliyorlar.. Ama netware system utility'leri tam
calismiyor.. Ozellikle admin.ler..

> Eger Daha yardimci olabilecegim birsey olursa bana cekinmeden
>
> arslan@medyatext.com adresine yazabilirsiniz,

> Gunay Arslan |
> email: gunay@boun.edu.tr | URL http://mercan.cmpe.boun.edu.tr/~arslan
> arslan@mercan.cmpe.boun.edu.tr | Bogazici University