Re: partition

Bedri (bedri@compclup.ceng.metu.edu.tr)
Tue, 4 Jun 1996 22:07:59 +0300 (EET DST)

On Tue, 4 Jun 1996, Mehmet Can Ertogan wrote:

> 1.2 gb hardiskim var ve bir kismina linux kurmak istiyorum .
> su anda hepsi dos formatli eger f disk le bir kismini silersem diger
> bilgiler silinirmi ? ve bu konuyla ilgili dokumasyon nerede bulabilirim?
> ayrica linux dada dos daki gibi 32k lik kisimlar yuzunden allocation inin
> fazla olmasi olayi varmi ? : Su anda hd de 750 mb var ama 1 gb yer tutuyor...
> bu sorunu linux dada yasarmiyim?
> sanirim butun partition u silip yeniden yapilandirmam gerekicek/

Loadlin diye bir program vardir.Bu program dos altindan linux
calistirmanizi saglar ve ctrl-alt-del ile de tekrar dos'adonebilirsiniz
ancak bu programin ayri bir linux partitioni gerktirip gerektirmedigini de
bilemiyorum.

Yine de Bilgin beyin dedigi gibi uzun vadede bir linux partitioni
ve de lilo programi ile hersey dikensiz gul bahcesi olur. Ayni olay benim
de basimdaydi ve ben de tum bilgilerimi kaybetmek zorunda kaldim.

Kolay gelsin.

Sevgi,Saygi,yasasin Linux-1.3.20.