Re: slip ethernet routing (ve liste)

bilgin sonmez (bilgin@bimel.com.tr)
Mon, 3 Jun 1996 18:47:56 +0300 (EET DST)

Merhaba,
Bu mesaji atabilmek icin resmen hani derler ya gobegim catladi. sendmail
de bilgin@bimel.com.tr olarak cikiyoruz. ama bu listeye onceden uye olmustum.
ve bilgin@hitit.bimel.com.tr olarak kayitli gorunuyorum. liste
mesajlarimi kabul etmedi. ille uye ol diyor. adres degistirmeye
kalktim password lazim ama yok, eski maillara baktim gondermemis.
passwordumu buldum adres degistir diyorum yasak diyor. resmen cracker'lik
yaptim. bilgin.bimel.com.tr'i hitit.bimel.com.tr olarak gosterip
ordan mail atip unsub olup, normal adresten tekrar subscribe oldum. Bu arada
review'a baktigimda benzer durumda cozemeyip 2 adresli kalan kisiler
gordum. Akgul hoca su isi bir halletse iyi olacak galiba. neyse bir
hafta once yazdiklarim sunlardi.

On Thu, 30 May 1996, riza ayhan wrote:

> Date: Thu, 30 May 1996 19:02:37 +0400
> From: riza ayhan <ayhan@ankara.edu.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: slip ethernet routing
>
> Merhaba arkadaslar
> slip ile bagli linux makinemin ethernet portuna bagli pc lerden
> baska networklere ulasamiyorum sadece linuxa login olabiliyorum.
> Bilebildigim kadariyla butun routingleri
> denedim ama olmadi eger bu konuda yardimci olabilirseniz
> cok sevinirim.
kernel compile etmeden once "ip forwarding" secenegine evet demeniz lazim.
oyle yapmamissaniz yapip tekrar kernel compile edin. sonra
/etc/rc.d/rc.inet2 deki route komutlarini kontrol edin. annex
uzerinde de linux ethernet'i icin ilave bir route tanimi olmali,,
yoksa cevaplar gelmez. annex bunu yapabiliyor mu bilmiyorum. aldiginiz
firmaya bir sorun.
iyi calismalar.

--
saygilar.
Note:  Views expressed here are my own and do not necessarily reflect the

Bilgin Sonmez Bimel Co. Ltd. Ankara - Turkiye email:bilgin@bimel.com.tr