Re: slip ethernet routing

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Thu, 30 May 1996 21:33:19 +0300 (EET DST)

On Thu, 30 May 1996, Kursad Keskinege wrote:

> linux'da routing var mi?
Kim bu ya.. Biraz spekulasyon hissediyor gibiyim.. Acaba oylemi!!?

Bu sorunun ciddi cevabi

Galiba bunun icin bir cevap geldi ama genede yazalim..

Bu islem icin mumkunse slip yerine PPP kullanin.
Kernel'i yeniden duzenlemeniz gerekebilir.
Cok zahmetli bir islem degildir..
make config
dedikten sonra sorulara uygun cevaplari verin
'IP Forwarding' icin yes
'SLIP/CSLIP' icin yes
'PPP ...' icin yes

deyip
make zlilo ile islerinizi tamamlayin.
(Bir uyari isterseniz bir kernel'e yedek tutun bunun icin bana
yazabilirsiniz)

> Kursad Keskinege, Ege kursad@ege.edu.tr
> Network Administration Group http://www.ege.edu.tr/~keskineg

Selamlar.