Re: ftpd compile error

Mustafa (mustafa@bimel.com.tr)
Mon, 27 May 1996 15:33:40 +0300 (EET DST)

On Fri, 24 May 1996, Mustafa Akgul wrote:

> ilgili config dosyasina bakin. xferlog'a nelerin
> yazilacgini oarsi belirler.
> local olanlarin kayit edilip edilmeyecegi gibi.

kurcaladigim kadari ile bir yerlerde ayri bir bir config dosyasindan
bahsedilmiyor. Gerekli argumanlar inetd.conf da belirtiliyor. Bu
inetd-conf da pek cok argumanla denedim. Debug opsiyonu ile calistirdim.
Sonuc olarak syslog'da su hata gozukuyor. pid'lerin tutuldugu dosyayi
bulmadigini soyluyor. O dosya yerinde ve comiple oncesinde yerinin
belirtildigi pathnames.h'da da dogru olarak gostermistim. Ayrica paketin
icinden cikan ckconfig programi da config'in dogru oldugunu soyluyor.
Isin komik tarafi ftp server'i dogru olarak calisiyor bir tek loglari
tutamiyor. Ha aklima gelmisken fptd in pid sinin olmamasi dogal cunku ps
ax dendigi taktirde wu-ftpd adli bir process gorulmuyor. Bir yerlerde bir
seyi atliyorum gibime geliyor ama dokumantasyonda atladigim yerden
bahsetmiyor :-)
> Kolay gelsin

Yardimci olacaklara simdiden tessekkur.

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskence mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
|link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
|Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
|ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1