Re: X win'de 16bit

Hirac Kasapoglu (hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Wed, 22 May 1996 18:22:37 +0200 (EET)

On Wed, 22 May 1996, Atakan Gurkan wrote:

> XF86Config icinde "screen" section in da "Display" subsection inda Depth
> 16 yada Depth 32 yazdin di mi?

Tabii ki. Yazmamis olsaydim

X -query hidiv -bpp 16

calismazdi ki. Herneyse ben problemi cozdum (daha dogrusu kismi olarak
cozdum)

/usr/X11/bin/startx'in en son satirina

xinit ...(args) ... -bpp 16

ekledim ve

/usr/X11/bin/startx16 olarak kopyaladim. Benzer sekilde 15,24 ve 32 de
gerceklenebilir. Parametrik olarak yapamadim biraz ugrasma ile o da
yapilabilir beklki.

Benzer sekilde openwin'i de 16 bit hale getirdim ama openlook windows
mamangerda 16 bitte sorun cikti.

Hirac Kasapoglu SENNA is always the best.
ITU Computer Center, Turkey Rest in peace Ayrton
hirac@itu.edu.tr We will miss you
http://www.itu.edu.tr/~hirac