Re: Passwd & User Name

Mustafa (mustafa@bimel.com.tr)
Tue, 14 May 1996 18:53:30 +0300 (EET DST)

On Mon, 13 May 1996, Yavuz Darendelioglu wrote:

> Merhaba,
>
> Passwd programinizin da shadow icin hazirlanmis olmasi lazim. Buyuk
> ihtimalle shadow paketini actiginizda passwd programi da icerisinden
> cikmali. Eger yoksa shadow icin source'unu bulup derlemeniz, ya da hazir
> derlenmis olanini almaniz gerekir.
Bu paket nerde acaba .. Ayrica finger icin de boye bir paket var
mi ? Herkese simdiden tessekkur. Odtu de biraz aradim kayboldum :-)

> Not: Ayni kosullar ftp vb. passwd dosyasina bakan her programiniz icin
> gecerli. Yoksa makinaniza ftp bile yapamzazsiniz.
>
> Saygilar,
> Yavuz Darendelioglu

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskence mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
|link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
|Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
|ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1