Re: NCSA httpd 1.5.1

gorkem cetin (e077245@orca.cc.metu.edu.tr)
Thu, 9 May 1996 11:22:19 +0400 (MEDT)

On Thu, 9 May 1996, Cihat ARIKAN wrote:

> Gerci Error 500: SC_SERVER ERROR olarak tanimlanmis onun nedenini
> bilemiyorum fakat, httpd'i inetd ile mi yoksa standalone olarak mi
> calistirdiginiza bagli olabilir.. (syslog ve messages 'e baktinz mi?)

ayni hatayi ben de almistim... bu hatayi hem standalone, hem de inetd
olarak calistirinca veriyor .. ps info'da calisan tek 5 proses
gorunuyordu.. biri surekli ayni PID, digerleri surekli artan PID'ler.. bu
arada sistem de asiri yukleniyor.. SIGSEGV alan proses ID'ler her
saniye surekli degistiginden kill -9 yapmak da cozum getirmiyordu... :))
1.3 'e gecince sorun duzeldi.. kernel - 1.3.99 idi
iyi calismalar,
gorkem