Re: linux'ta iki partition swap space

Erdal Oguzhan (erdal@dut.com.tr)
Tue, 7 May 1996 12:19:01 +0300 (EET DST)

Okudugum iki farkli Linux kitabindan birinde (Linux Bible - Yggdrasil,
sayfa 54) Linux'ta 16MB'dan buyuk swap partition'u yaratilamayacagi,
digerinde ise (Running Linux - Matt Welsh and Lar Kaufman, sayfa 185) 16
adetten fazla swap partition'u (max 128MB size ile) yaratilamayacagi
yaziyordu. Hangisi dogru acaba?

//Erdal Oguzhan
//DUT Bilgi Teknolojileri A.S.
//erdal@dut.com.tr