Re: linux'ta iki partition swap space

Hirac Kasapoglu (hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Mon, 6 May 1996 13:17:35 +0200 (EET)

On Sun, 5 May 1996, Yavuz Darendelioglu wrote:

> Bu rakam konusunda henuz bilgi sahibi degilim ama Linux'un ~120MB'tan
> buyuk swap kullanamdigini biliyorum. Bu nedenle, toplam swap alani
> ~120MB'yi gecmemeli.

Bildigim kadariyla bir swap part. 64 MB'i gecemiyor ve yine bildigim
kadari ile cok sayida ayri part.larda swap olarak tanimlamak mumkun
(limitin kac oldugunu bilmiyorum ama bunun ikinin uzerinde olmasi gerek
sanirim - yani max. in 120 MB'in uzerinde olmasi gerek gibime geliyor).
Ayrica dosya olarak da swap tanimlamak mumkun bir ara deneyip
gormek faydali olur sanirim.

Hirac Kasapoglu SENNA is always the best.
ITU Computer Center, Turkey Rest in peace Ayrton
hirac@itu.edu.tr We will miss you
http://www.itu.edu.tr/~hirac