Re: linux'ta iki partition swap space

bilgin sonmez (bilgin@bimel.com.tr)
Thu, 2 May 1996 16:40:35 +0300 (EET DST)

Merhaba,
biz 1.2.13 kernel ile iki ayri swap alani kullaniyoruz. bir sorun yasamadik.
fstab da 2. partition'u da tanimladik, sistem free komutu ile toplam ve
bos swap alaninin hepsini gosteriyor.

fstab tanimi soyle
/dev/hda1 none swap
/dev/hdc1 none swap

basarilar.

--
Note:  Views expressed here are my own and do not necessarily reflect the views
of my employer.

Bilgin Sonmez Bimel Co. Ltd. Ankara - Turkiye email:bilgin@bimel.com.tr