Re: linux'ta iki partition swap space

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 2 May 1996 14:04:37 +0400 (EET DST)

On Thu, 2 May 1996, Fevzi Alimoglu wrote:

Merhaba..

> partition'da yeterli yer yok. sistemi tekrar yuklemek yerine baska bir
> diskte ikinci bir swap alani yaratabilirmiyim? (Solaris 2.4'te bu mumkun).

Iki ayri swap partition denemedim ama calismasi gerek..
sonucta /etc/fstab'dan iki ayri swap partition tanimlayip bunlari da
swapon /dev/.... ile acarsaniz buyuk ihtimalle calisacaktir..
Ama bunun yerine swapfile acmayi da deneyebilirsiniz..
(Ayrintili aciklamasi mkswap'in man'inda mevcut..)
Kolay gelsin..

Cihat ARIKAN Tekstil Muhendisligi Yuksek Lisans Ogr.
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]