Re: tape

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Mon, 22 Apr 1996 19:48:37 +0300 (EET DST)

On Mon, 22 Apr 1996, Baris Cenberci wrote:

> Bence herhangi bir mahsuru yok. Ancak soyle bir sorun var. ege-lug yeni
> bir liste. Ve Ege Universitesi ile iliskisi olan insanlarin Linux'la
> ilgili sorunlarinin cevaplandirilacagi bir yer olacak. Yani kisacasi
> manual'larda gecen bircok seyin sorulacagi bir yer :) Sakin
> linux@bilkent'teki mesgul insanlar bu maillerden rahatsiz olmasin????
>
> Yorumlarinizi bekliyorum.
>
> Iyi calismalar.
>
> B.C.

Selamlar,
Bu mail i aslinda Baris'a ozel olarak gonderebilirdim (kendisi benim
linux dan daha eski ve daha cok sevdigim bir arkadasimdir) ama listeye
gondermeyi uygun buldum.

Yukardaki mail maalesef linux'un amator ruhuna pek uymuyor. Bu mail
listedeki bir takim davranislara tepki olarak geldigi icin bu cok dogal
ama boyle de bir yere varamayiz. Kendi adima, kisisel ruh durumumdaki
bozukluklari listede yardim isteyen insanlara yansitmis olabilecegimi
kabul ediyorum. Bu her insanin yapabilecegi bir hata sanirim. Ozur
diliyorum, affetmek o insanlara kalmis.

Bu listeye uye olan insanlarin bir kismi birlikte bir seyler yapabilecek
insanlar. Burada "-bilmek" hem olasilik hem de yeterlik anlaminda. Burda
kullanacagimiz kirici sozler ilerde boyle bir isi guclestirir sanirim.

Bu kadar pragmatist olmasak bile bu listenin ise yaramasi kuskunluk ve
kizginliklarin olmamasina bagli. Hazir donebilecek bir noktadayken
birbirimize satasmayi birakalim. Saniyorum herkes bu tartismalardan bir
ders cikartti ve bunlar ilersi icin faydali olacak.

Ben sahsen sunu cikarttim: Eger bir mailden rahatsiz olursam silerim. :-)

sevgi, saygi, hosgoru, sagduyu, sevgi, saygi ...
Atakan