Re: iki konu

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Fri, 19 Apr 1996 19:42:16 +0300 (EET DST)

On Thu, 18 Apr 1996, Savas Yilmaz wrote:

> makina: i486 dx2 66 ,420hdd, 4ram
>
> 1. bu konfigurasyondaki makinamda linux te calisirken dosshele gecmeyi
> basaramadim . su an hardiskte 4 partisin var hda1 dos icin hda2 linux

dosshell ?? Buradan sunumu demeye calisiyorsunuz... Bir dos prompt gelsin..
soyleki

a:)

C:\> dir
demeyimi kast ediyorsunuz.
yoksa..

b:)

hda1 ve hda4 uzerindeki dosyalari (bu arada hda4 veya hda1 bunlardan bir
ext. partion olmali ve hda(5,6,7.... vardir....) bunlardaki dosyalari
gormekmi istiyorsunuz..

---
a:)
 dosemu bunun detayini ayrica tartisilabilir..

b:) mount -t msdos /dev/hda1 /mnt cd /mnt ls -l

Selamlar. ----------------- Yavuz No brain, still headache. Aglama, doverim!