Re: tape

Tayfun GENC (genc@bey.cc.hun.edu.tr)
Thu, 18 Apr 1996 13:57:26 +0400 (EET DST)

On Thu, 18 Apr 1996, Mustafa Akgul wrote:

> Sayet soru sorarken,
> linux'da tape kullanmak icin hangi komut/programi kullanirim
> deseydin,

hocam belli ki benim gonderdigim mail'i silmissiniz.
tape kullanmak icin gerekli komutlari salik verdiginiz uzre dokuman
karistirarak daha once ogrenmistim
ben sadece dos altinda tape formatlamak icin program ariyorum
dedim (asil suc ben de bunu sormak yerine kucuk bir asastirmayla gerekli
programi bulabilirdim ve buldum). beni sasirtan sizin en alakasiz
sorulara bile ayrintili cevap verirken bana takindiginiz latife dolu tavir.

> alacagin cevap baska olurdu.

iste bunda haklisiniz aldigim cevap epeyce baska oldu.
yine de gosterdiginiz ilgiye tesekkurler.

t.genc