Re: tape

Tayfun GENC (genc@bey.cc.hun.edu.tr)
Thu, 18 Apr 1996 13:20:39 +0400 (EET DST)

On Thu, 18 Apr 1996, Mustafa Akgul wrote:

> Cok iyi ogrenmissin. Kim soyledi size?

vahiy gelmedi tabi ki sayin hocam. bu listeye uye olmama ragmen bugune
kadar listeye hic birsey sormamis ve sorun cozme yontemi olarak ta sizin
asagida da belirtiginiz gibi dokuman okumayi tercih etmistim.

kaldi ki soyleminizde ki cana yakinlik! bu tercihimin hicte yanlis
olmadigini gosteriyor.

> Tum unix'ler zaten bir dos makainasi yedekde tutarlar,
> formatlar icin.
>
> Saka bir yana
> mt'nin dokumentasyonu bak.
> Linux'da tape'i kullanabilmen icin, kernelde tape destegi

ben linux da tape'i nasil kullanirim gibi bir soru sormamistim, ama
yine tesekkur ederim (ne de olsa lutfedip beni bilgi sahibi ettiniz...
haa ayrica tape'i kullanmak icin gerekli kernel destegini de halletmistim)

> olmasi lazim.
>
> biraz okumasini ogrenmeniz lazim.

dogru , haklisiniz okumasini ogrenmemiz lazim.
ben man page'ler den LDP'lere elime ne gecti ise okuduktan sonra soru
sorma gafletin de bulunmustum.ayni ozeni siz de benim mail'i okurken
gosterseydiniz bu kadar lafa da gerek kalmayacakti.

son olarak ,
aradigim programi listeye mail gondermemden 2 saat sonra buldum.
tum duyarli liste uyelerine saygilar.