Re: Linux boot disketleri

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 16 Apr 1996 18:50:11 +0400 (EET DST)

On Tue, 16 Apr 1996, SeLaMi AkSoY wrote:

> Date: Tue, 16 Apr 1996 16:21:07 +0400
> Marhaba;
> Rawrite.exe ve color.gz ile yaptIgImIz root disketinin
> filesystem'ini bilen var mI acaba? O disket uzerinde degisiklik yapmak
> icin mount etmek istitorum. Ama yapamadIm. bare veya net ile yaptIgIm
> disketleri minix olarak mount edebiliyorum ama digeri olmuyor. AyrIca

Olmaz cunku o disk ramdisk vazifesi goruyor.. Bildigim kadariyla mount'ta
extfs veya extfs2 seklinde tanitirsaniz aliyor..
mount -t extfs2 /dev/fd0 /mnt

gibi yapmayi bir deneyin.. Ama olup olmayacagini su an deneyemedigim icin
kesin bir sey soyleyemiyorum :)
Ayrica o disketleri mount edip ne yapmak istiyorsunuz ki?
Eger icine bazi komutlar cekecekseniz normal boot ve root disketleriyle
actirip hard diski mount ettirin ve ordan kopyeleyin :)
Ama gene siz bilirsiniz.. Kolay gelsin..

Cihat ARIKAN Tekstil Muhendisligi Yuksek Lisans Ogr.
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]