Re: NIS on slackware 3.0

Bahri OKUROGLU (okuroglu@sariyer.cc.itu.edu.tr)
Mon, 1 Apr 1996 10:12:27 +0200 (EET)

On Fri, 29 Mar 1996, Bahri OKUROGLU wrote:

Bu bir onceki mail'ime iliskin duzeltmedir.

> On Fri, 29 Mar 1996, Onur Tolga >
> >

> bu ':' lar sadece passwd dosyasinin genel formatina uymak icin yapiliyor..
> ancak siz +::::::: yaparsaniz '+' isimli bir kullanici tanimlamis
> olursunuz ve bu kullanicinin passwd'u olmadigi icin passwd sormadan
> kullaniciyi sisteme al}r. logon olarak her + yazan sisteme girebilir.

Birincisi + isimli kullnicilarin makiaya logon olabilmeleri sadece
NIS kullanilmiyorken oluyor.Yani NIS icin bu satir eklenilip daha sonra
NIS durduruldugunda boyle bir sorun olusuyor.
ikinci olarak da
+:*::::::
satiri HP makinada kullanilirsa sizin bahsettiginiz gibi NIS map'inde
bulunan tum kullanicilar login yapamaz.Ancak Sun makinada boyla bir sey
olmuyor.( tabii ki bunlar unix makinalar icin, ama linux'da nasil
olduklarini bilemiyorum )

Bahri OKUROGLU
okuroglu@hidiv.cc.itu.edu.tr
okuroglu@sariyer.cc.itu.edu.tr