Re: zImage problemi..

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Sat, 9 Mar 1996 15:49:27 +0200 (EET)

Herzaman yaziyoruz.
Lutfen Hangi dist. kullaniyorsunuz. versiyonu kac.
eger slackware 2.x.y var ise gcc 2.7.x yuklemeyin. cunku gcc 2.7.x ELF..
buda libc.5.x.y gerektirir. Sonra bir suru problem.
Sana kolay bir oneri.
Makinalarin conf.lari uygun ise (disk, eth. kart vs.) Basarili zImage al
diger makinaya kopyala sonra lilo yap.

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.