Re: Trident 9400 icin device driver

Burak DAYIOGLU (bbm759@eti.cc.hun.edu.tr)
Fri, 1 Mar 1996 12:04:59 +0300 (EET)

On Fri, 1 Mar 1996, Umit Ozdemir wrote:

> birde SuperProbe yi deneseniz??
> ben cirrus altinda hic bir zorluk cekmedim? herseyi dogru yaptiginizdan
> eminmisiniz once bunu kontrol edin
>
> Umit Ozdemir
> email: umit@planet.com.tr

SuperProbe'u da calistirdim, benim bildiklerimden farkli bir bilgi
vermiyor. Listeye Mete Bey'in postasindan sonra gectigim gibi, sanirim
sorun benim grafik kartimin jumper ayarlarindan kaynaklaniyor. Trident'in
Turkiye distributorunun hangi firma oldugunu bilen var mi?

Burak DAYIOGLU, HACETTEPE UNIVERSITY DEPT. OF COMPUTER SCIENCE & ENGINEERING