Re: Linux installation..

MMB (mmb@thep3.phys.hun.edu.tr)
Thu, 29 Feb 1996 16:45:48 +0300 (EET)

On Thu, 29 Feb 1996, Burak DAYIOGLU wrote:

> Linux konusunda bir uzman sayilmam ama ben SONY IDE/ATAPI CDROM'u color
> root diskini kullanarak sorunsuz kurabilmistim. color'i denemediysen bir
> dene bence...
>
> Ayrica, Win95 ve Linux'u saglam bir bicimde dual-boot ettirmeyi
> basaramadim. Uc sefer Win95'in ardindan farkli makinalara Slackware 3.0
> kurdum (ayni disklerin farkli partition'larina) ve birinde diskin
> partition table'i uctu. (Hala, bunun nasil olabilecegini anlayabilmis
> degilim.) Sonunda, biraz da mecburiyetten, linux'u root diski ile acilir
> [...]
ben win95 i ve linuxu boot ettirmeyi yaptim bunuda ozetle su sekilde yaptim
dosun fdisk i ile win 95 bolumunu tanimladim diger kisimlari tanimlamadim
formatladim ve install ettim
daha sonra kalan kisimlari linuxun fdiski ile kurma islemine devam
ederek yaptim hocamin evinde 3-4 aydir sorunsuz kullaniliyor (yalniz
linux 2.3 3.0 degil)
Mustafa Bayramgil