Re: Floppy Drive & MOTD

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 14 Feb 1996 09:00:13 +0300 (EET)

On Tue, 13 Feb 1996, ARiF UYSAL wrote:

> Selamlar,
> Ufak bir iki sorum olacak. Linux Consule indaki floppy driver i, tum
> userlara acmak istiyorum. Ne yapmam gerekli? Birde /etc/motd dosyasini
> degistirmistim. Bugun ise eski haline gelmis. Fakat modify date ine
> bakinda, dun degistirdim saat yaziyor? Sistem 1.2.13 uzerinden calisiyor.
> her turlu yardim icin simdiden tesekkurler.
> ARiF

/etc/motd' nin eski haline gelmis olmasi /etc/rc.d/rc.S 'ten
kaynaklaniyordur.. O file'e bakarsaniz orada motd ve issue file'larinin
boot sirasinda yeniden olusturuldugunu gorebilirsiniz.. Onlerine birer
comment (#) koyarak bunu onleyebilirsiniz..

Cihat ARIKAN Tekstil Muhendisligi Yuksek Lisans Ogr.
E-mail : arikan@bornova.ege.edu.tr [ ]
arikan@textil.ege.edu.tr [Tel: 3880110/2773]
arikan@textile.ege.edu.tr