Re: Linux 1.3.X ve UDP paketleri

List Subscriber (lists@euler.math.metu.edu.tr)
Fri, 2 Feb 1996 18:47:47 +0200 (EET)

Enis Simsek , UDP paketlerinin checksum i ile ilgili bir sorunundan
bahsetmisti. bu sorunla ilgili bir gelisme oldu mu?
xappeal ve ncsatelnet farkli checksumming yaptiklarina
gore farkli spesifikasyonlar mi soz konusu? Bu konuda tahminde
bulunabilir misiniz? Belki bazi cevaplari kacirmisimdir.

Tore Tunail