Re: Linux 1.3.X ve UDP paketleri

Enis Simsek (simsek@newton.physics.metu.edu.tr)
Wed, 31 Jan 1996 12:26:22 -0500 (EST)

On Wed, 31 Jan 1996, R. Engur Pisirici wrote:

> Selamlar
> Su anda odtu-kimya ya kurmus oldugum ve odtu ye de yaklasik olarak ayni
> config ile gelen makinelerden server niteligi tasiyan ve ayni zaman da
> dns lik ve de file-server lik yapan bir makinede linux.1.3.52 calismaktadir.
> Bunun ustunde 11 tane hdd siz bilgisayar a bootp de dahil olmak uzere
> bircok servisi vermektedir.Daha onceden benim de bootp hakkinda birkac
> sorunum olmustu ancak bu sorun, ncsa telnet in eski versiyonun dan
> kaynaklandigini anladim.

kullandigim ncsa telnet son version idi. yine de sorun kerneldeki
checksumdan kaynaklaniyormus. 1.2 den 1.3 e gecerken RFC e uygun olarak
partial checksum da eklendi. ama su anda hersey yolunda. ayrica winsock
2.0 shareware udp paketleri de ayni sekilde reddediliyordu. sadece xappeal
sorunsuz calisiyordu.