Re: Linux 1.3.X ve UDP paketleri

bilgin@bilgin.bimel.com.tr
Tue, 30 Jan 1996 16:26:06 CST

>On Sun, 28 Jan 1996, Enis Simsek wrote:
-> silindi
>sozkonusu. derlemeden calismaya kadar zaman icinde gocme, dediginiz gibi
>udp paketlere checksum hatalari gibi hatalari ben de gozlemledim.
>
>yalniz, 1.2.13 ile olan tecrubelerim, bu kernel'in de pek stable olmadigi
>yolunda. paralel fikirleri olan var mi?
hayir ben 1.2.3'u bile uzun sure (>4 ay) surekli kullandim. boyle bir
insability sorunu gormedim. /dev/hdc sorunu cikmasa 1.2.13'e de cikmazdim.

--
Note:  Views expressed here are my own and do not necessarily reflect the views
of my employer.

Bilgin Sonmez Bimel Co. Ltd. Ankara - Turkiye email:bilgin@bimel.com.tr