Re: Linux 1.3.X ve UDP paketleri

Yener YIGIT (yener@knidos.cc.metu.edu.tr)
Mon, 29 Jan 1996 00:17:22 +0100 (EET)

On Sun, 28 Jan 1996, Kursad Keskinege wrote:

> Date: Sun, 28 Jan 1996 22:32:52 +0300
> From: Kursad Keskinege <kursad@ege.edu.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: Re: Linux 1.3.X ve UDP paketleri

> 1.3.x kernel'lerin ozellikle network kisimlarinda buyuk bir kararsizlik
> sozkonusu. derlemeden calismaya kadar zaman icinde gocme, dediginiz gibi
> udp paketlere checksum hatalari gibi hatalari ben de gozlemledim.
>
> yalniz, 1.2.13 ile olan tecrubelerim, bu kernel'in de pek stable olmadigi
> yolunda. paralel fikirleri olan var mi?

1.3.0 i servis.net.tr da
1.3.47 yi de hem isyerimde hem evde

ciktiklari gunden beri kullaniyorum.
Su ana kadar bir sorun yasamadik, veya farketmedik.

Ama ben yinede 1.2.13 u (onuda uzunca bir sure kullandiktan sonra
dinamik ppp icin 1.3.x e gecmek zorunda kaldik) oneririm.

* Yener YIGIT
* yener@metu.edu.tr
* Manager of Network Group
* METUCC Ankara / Turkiye