Re: no responce.

Mehmet Can YILDIZ (mcan@turkuaz.cc.marun.edu.tr)
Wed, 24 Jan 1996 10:08:39 +0200

On Tue, 23 Jan 1996, Murat Balci wrote:

> Merhaba,
> Linuxumda birseyler var ! Makineyi 2-3 saat sure ile yanliz birakinca
> ( bazen dahada kisa sure ) makinenin internet baglantisi gidiyor ! Yani
> disaridan ping yapamiyorum. Haliyle diger servislerde calismiyor. Bu

Bu linux tan kaynaklanan bir sorun olmayabilir. Ben ayni sorunu
Solari2.4 uzerinde ya$iyorum ama bayagi aralikli olarak. Benim du$unceme
gore ic hatta meydana gelen sorun bazen makinanin baglantilarinin
kesilmesine neden oluyor(Ne kadar dogru bilmiyorum). Belki sizinde ic
hatlarinizda bir proglem varsa ayni nedenle baglantilar kopuyor olabilir.

mcan
Marmara Universitesi