Re: problem

Yener YIGIT (yener@knidos.cc.metu.edu.tr)
Mon, 22 Jan 1996 14:56:16 +0100 (EET)

On Mon, 22 Jan 1996, Murat Naz [Delibalta] wrote:

> Date: Mon, 22 Jan 1996 12:58:15 +0300
> From: Murat Naz [Delibalta] <naz@lablinux.bim.ktu.edu.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: Re: problem

nereden aldiniz? ne aldiniz?
buyuk bir ihtimalle linux icin olmayan bir netscape aldiniz.

dogrusnun icin linux adinin gecmesi lazim.
ftp.metu.edu.tr:/pub/netscape/2.0beta/unix/
altinda icinde linux geceni almalisiniz.

* Yener YIGIT
* yener@metu.edu.tr
* Manager of Network Group
* METUCC Ankara / Turkiye